pátek 2. května 2008

Sleeping sun

Všetko /Sleeping sun/

Tu už bolo

Boje vojny

Zabité telá

Zmrzačené duše


Všetko Tu už bolo

V krajine

Spiaceho Slnka

V mojej krajine

Nekonečných

Múk a nádeje


Všetko Tu už bolo

A vraj všetko

Má svoj význam

Aj keď

Moje Slnko

Stále spí


Nepohli sa dopredu

Dejiny moria

A Stredozeme

Našich duší

Nepohli sa dopredu

Moje prosby

Biela pani

Sa prechádza

Mojou zruinovanou

Dušou


Nepohnú sa dopredu

Neuschnú slzy

Nezahoja sa rany

Môj rytier čaká

Lebo moje

Slnko spí


Všetko tu už bolo

A vraj všetko

Má svojvýznam

Aj keď

Moje slnko

Stále spí


Všetko tu už bolo

A vraj šetko

Má svoj význam

Aj keď

Moje Slnko

Stále spí


Biela Pani

Vo mne spí

1 komentář:

AJSIX řekl(a)...

Táto báseň pôsobi na mňa trochu chaotický a pochmúrne. Musím povedať, že som sa v nej miestami dokonca strácal. Záverečne opakovanie strofy som už nepochopil.
Každopádne zaujímava práca, ktorá na koniec predsa len vyprovokovala moju myseľ zamyslieť sa nad ňou a musím povedať, že som po dalšiom prečítani sa dokázal do nej aj v celku vžiť. Trochu mi to pripomenulo moje obdobie HLUCHA, kedy takpovediac človek nevidí nikde nadpis EXIT a tak jedine čo mu ostáva je blúdiť po krajine spiaceho slnka, dúfajuc , že sa aj to slnko nad ním snáď jedného dňa zlutuje...