sobota 3. května 2008

Ako začať a o čom?

Ani neviem ako začať, od samej radosti, že mám svoj úplne prvý blog.
Jeho narodeniny sa odteraz budú každoročne oslavovať 2. mája..
Tém je istotne veľa o čom písať, stačí chodiť po tomto mojom malom svete s otvorenými očami, no najmä otvoreným srdcom, - to dúfam mám, pre všetkých, ktorý o to stojíte..

Dám, čo mám, nemám viac, moje srce, môj svet, moje bolesti.. Najväčší dar je sebadarovanie.. Pekné slová, ale skúste to urobiť, - celkom sa vložiť do niečich rúk, - náručia, - bez obáv.. To ja robím..
A všetko, čo dávam zo seba je moje bohatsvo..
Mám otvorené dlane, oči, uši.. A prijímam..
Koho? Predsa vás a teba, každého jednotlivo!
Posúďte, či to stojí za to..
Ďakujem všetkým, ktorí sa nebáli prijať a opätovať môj dar..
S láskou vaša Radja.

Žádné komentáře: