úterý 20. května 2008

Escapist - Utečnec

Verím svojmu príbehu že skončí ako má

Verím svojej story a viem

Nebude to happy end

Bola som utečenkyňa sama pred

Sebou mohla som len dúfať v návrat

Bezpečné pristátie motýľa

Na kvete

Mohla som si zúfať ale

Dala som prednosť

Všednosti a Pravde

Utečenkyňa pred slobodou

Moje miesto je v

Kráľovstve nádeje a Lásky

Utečenkyňa pred pádom

Na zem z oblakov

Utečenkyňa na prahu

Večnosti

Koľko nás je Utečencov

Pred vlastným Svedomím

Verím nášmu príbehu

Všetko skončí ako má

Verím našej story

Neskončí happy endom

Zvolili sme si cestu

Na ktorú sa nevydajú

Tí čo milujú sladkú lož

Koľko nás je Utečencov

Pred vlastným svedomím

Neskončí to šťastne

Ale bude jasné

Že aj ja som jedna

Z vás blahoslavená

Lebo uverila v Pravý Domov

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Mila Radka, vystihla si to. Casto ludia utekaju sami pred sebou, namiesto toho, aby hladali Zivot a nasli poklad v sebe. Som rada, ze ty to nevzdavas a bojujes. "Boj a trapenia sa o slobodu su potrebne pre motyla vychadzajuceho z kukly, aby bol silny a schopny lietat." Aj my sa raz staneme motylmi... Zatial nech ta posilnuje Nadej, ze raz prides Domov a zostane uz naveky len Laska.