pondělí 2. června 2008

Ja a moji priatelia..

Ako opísať krásne prežité zážitky, ktoré sme zachytili na týchto pár fotiek?

Nebudem vám opisovať, kto je kto, - tých ľudí nik tak dobre nepozná ako ja..

Chcem sa podeliť o niečo iné.. Chcem vám povedať, čo pre mňa títo

Ľudia znamenajú..

Každý z nás potrebuje priateľa, niekoho, o koho sa môže oprieť,

Človeka bližšieho často krát ako najbližší príbuzní..

Ja rozlišujem medzi pojmamy a významom slova kamarát

A priateľ. Delíme ich preto, lebo nie každému môžete slobodne

Povedať, čo vás trápi. Ani ja sa nemôžem zdôveriť hocikomu

a s hocičím.. Týchto ľudí na fotografiách si veľmi vážim,

vážim si ich pre ich nezištnú lásku voči mne.

Akcie, z ktorých sú tieto fotky boli dve: Silvester roku 2007/2008

V mojom rodnom domčúriku a stretnutie pri reštaurácii

Gejdák, - nachádza sa nad mestom Ružomberok, odkiaľ pochádzam.

Bolo príjemné aprílové poludnie a popoludnie, keď sme si vychutnávali príjemné jarné slniečko, spestrené ešte chladným vetríkom.

Zvláštnosť mojich priateľov a našich stretnutí je v tom, že

Sme každý z iného kúta našej krajiny, - spája nás totiž náš milovaný

Internet.. Áno, už tušíte, kam mierim. Sú to presne tie novodobé

Vzťahy, charakteristické 21. storočím. Zoznámili sme sa cez

Pokec vďaka chatu. Sme malá skupinka kresťanov,

Preto nás spája ešte aj spoločná viera v Boha..

Každý sme iný, s rozdielnymi povahami a životmi, každý

Z nás žije ten svoj všedný, nudný život, spestrený práve

Týmito našimi chatárskymi stretkami. Deti by ste u nás

Nenašli, sme kategória ľudí vo vekovom rozpätí od 19

Až 40 rokov. A predsa deti sme, lebo sa neberieme až

Tak vážne a dokážeme brať život taký aký je, aký ho žijeme,

S vierou a nádejou, že Dobro zvíťazí..

Ak hovorím o tom prijatí, musím povedať, že pri týchto ľuďoch

A práve s nimi som zažila skutočné prijatie do spoločnosti,

Čo je pre mňa ako človeka s eb nesmierne dôležité,

Čo mi iste dáte za pravdu vy všetci, silní ľudia s krehkými krídlami

Motýľa... Na fotografiách ma môžete vidieť v pánskej spoločnosti,

Ďalšia z výhod týchto priateľstiev.. Mám rada mužov a cítim sa s nimi

Príjemne, sú to „moji chlapci,“ ku ktorým mám vrúcne, ale

Čisto priateľské city, - takto si vyrovnávam aspoň čiastočne

Deficit v citovej oblasti, - tu netreba komentár, debráci ma pochopia..

Na záver chcem dodať, že ľudí ako my sa netreba báť..

To je odkaz pre „zdravých“.

A pre nás motýlikov.. Robte si z ľudí priateľov a ukážte

Im, že máte čo dať každému, kto o vás bude stáť..

Radka Berešíková Motýlia princezná Slovensko.

Žádné komentáře: